2012. november 26., hétfő

Megkezdődött november utolsó hete

A hétvégém egyszerűen fantasztikus volt :) Szombat kivételével..Szombaton reggel 6:50-kor mire másra ébredtem volna, mint arra, hogy a cuki kis bigli az ajtóm előtt sír!! Szóval 7 órakkor már sétáltunk is kint (ennyit az alvásról)..délután anyukáék meccsre mentek, persze elfelejtettek szólni, hogy leléptek, de örültem, mert este 7-ig üres volt a lakás, bár kaja az nem volt, de ez itt megszokott dolog, ilyeneken nem akadok már fenn. Mikor megérkeztek, segítettem neki vacsit főzni, gondoltam rendi leszek, meg amúgy is éhes voltam.

Vasárnap reggel 6:40-kor keltett fel a kutya, hihetetlen komolyan mondom, de tegnap annyira vidám voltam, hogy nem érdekelt. 9-kor már az s-szen ültem és Furi felé tartottam. A Marin vettünk sört és el is indítottuk a napot :) És végre Vivi is megérkezett, aminek roppant örülök, szóval Vivi, gyere máskor is, de mi is megyünk majd hozzád, nem szabadulsz meg tőlünk :) Bár Vivi nem ivott velünk, de átbulizott hétvége után én is ezt tettem volna :P 5-en voltunk, a két Vivi, Furi, Tami és én. Annyit röhögtem, hogy azt el sem tudom mondani, az ilyen és ehhez hasonló pillanatokért megéri itt lenni :) Kár, hogy a karácsonyi vásár ma nyit és tegnap nem volt nyitva, mert a forraltbor (is) jól esett volna.
Tegnap 18:40-re vissza is értem, és anyukát nem tudom mi lelte, de elkezdett velem beszélgetni, meg hogy vártak a vacsival (vacsi még kész se volt, sőt el se kezdett főzni), de mondtam, hogy kösz, egy órája ettem majd jó éjt kívánva levonultam a szobámba.

A ma reggelem a szokásos volt, bár meglepődtem, hogy a nagyobbik yerek széles mosollyal az arcán kívánt jó reggeltet, és a kisebbk gyerek is örülte nekem, sőt, tegnap mondta, hogy az uszodába látott egy lányt, aki ugyanúgy nézett ki, mint én. Sőőt, a kisgyerek 1kor felhívott, hogy ne izguljak, a barátjánál van és azonnal indul is haza, és megérkezve még a kabátját is a helyére tette, nem nekem kellett elpakolni utána, ez nagy szó, ilyen még nem volt. Lehet kezdenek megkedvelni? Vagy anyuka szólt nekik, hogy ismét legyenek az elkövtkező pár hétben kedvesek, hogy visszamenjek karácsony után? Sose lehet náluk tudni..

Nah, megyek is, nem akarom, hogy árulkodjanak, hogy a szobába vagyok megint, nem velük fent!!

Kellemes hetet :D

2 megjegyzés:

  1. Szia Martina,

    Hogy vagy? Amint látom a hétvégéd nagyon jól sikerült és nemsokára jössz haza kicsit pihenni.
    Amikor elkezdted a blogolást irtam 1,2 hozzászolást, bár már biztos nem emlékszel. Szeretném a tanácsodat kérni. Én is elszeretném sajátitani a német nyelvet és kiváncsi vagyok hogy haladsz vele. A középiskolában tanultam, némi alapom az van. Neked segit a kinntartózkodás és a suli? Fontolgatom az aupairkedést de a párom miatt kicsit nehez vágnék bele!
    Előre is nagyon köszönöm a válaszod, remélem nem zavartlak! Minden jót és kitartás!!! :)
    Üdv, Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kata, válaszoltam mailbe Neked, ha nem kaptad meg, jelezd kérlek :)

      Törlés