2012. december 10., hétfő

Szuper hétvége és ÚrIsten jövőhét :)

Szombat reggel 7-kor igaz hogy felkeltett a kutya, de olyan vidáman ébredtem, hogy erre csak otthon volt példa. Kutyaséti után anyuka kedvesen elkapott cseverészni, igen-igen, elkezdődött a seggnyalós 2 hét, hogy mindenképpen vissza is jöjjek majd januárban. Gyorsan elkészültem, mert Orsival volt találkozóm az állomáson. Vettünk glühweint, kávét és forró csokit neki, és épphogy egy hajszálon múlt, hogy elérjük az s-bahn-t, de nem jött össze. Sebaj, 24-kor jön a kövi..ami nem jött. Itt előfordul, hogy kimarad a járat és elfelejtik közölni, minek azt..Így a 48-assal mentünk. Furival a Karlon taliztunk, szintén kimaradt szegénynek is egy járata, így buszoznia és u-znia kellett, de csak összehoztuk a talit. Szétmászkáltuk az agyunkat. Szombat este anyukával még volt egy kis bájcsevely, majd levonultam a szobámba. Persze megint kutatott, máshogy ált a szemetesem, nem is értem, mit keresett benne..

Vasárnap reggel 5:45-kor nekiállt sírni a kutya az ajtómba..hát nem nyitottam ki, és anyuka kivitte így pisilni..nem is értem mi történt vele, hogy felkelt hozzá?! Gyorsan összekaptam magam és ismét leléptem. Annyit röhögtem tegnap, hogy azon csodálkozom hogy nem pisiltem be (ez komoly, a könnyeim is folytak már). Tami elemében volt nagyon :) A 6-ossal indultam vissza, mire leszálltam az s-ről hatalmas vihar tombolt, szerintem több havat lehetett volna találni rajtam, mint a hóemberben, ez a komoly..anyuka mondta hogy mért nem hívtam fel eljött volna értem..ÚrIsten, mi történt ezzel??

Ma reggel mire felértem, a gyerekeknek már kész volt a tízórais bödijük, mindent megcsinált anyuka, aki mellesleg beteg, szarul is nézett ki..ma 24-ezik, majd holnap jön valamikor, és azt elfelejtette közölni, hogy apuka ma utazott e el amcsiba, vagy holnap megy..majd kiderül..ráadásul holnap jön A, a kisgyerek nagy barátja, és itt is alszik..Szupi, dupla munka éljen..

Mivel múlthéten segítettem anyukának havat lapátolni, mostmár nekem kell lapátolni..soha de soha ne tegyetek szívességet, mert utána az a munka is a nyakatokba szakad!! Elvileg csütörtöktől nem fog esni a hó, remélem ez így is lesz, mert nem egy leányálom..nem elég hogy kétszer sétálok a hidegbe hóba-fagyba a kutyákkal, még basszus a hólapátolást is megnyertem..

A vicc még, hogy nem kaptam még mindig meg a rendelt cuccokat november 20 óta. Hát megnéztem a déháel lapján, ugyan hol a csomagom, erre visszaküldték ismeretlen címzettként..olyan reklamációs levelet írtam mint a huzat! Persze még válasz nem jött, pedig szombaton küldtem el..

Nah, megyek, havat lapátolni..De jövő7en már megyek haza :D Kellemes hetet mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése